Airsoft Društvo ŽELVE
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Airsoft Društvo ŽELVE

Pridemo ko pridemo
 
KazaloLatest imagesIščiRegistriraj sePrijava

 

 PRAVILA AIRSOFTA

Go down 
AvtorSporočilo
Bullet
Major General
Major General
Bullet


Število prispevkov : 854
Join date : 12/10/2009
Age : 36
Kraj : Novo mesto
napadalna enota napadalna enota : Assault
lastnik puške : A&K m4 Casv; Dboys rk12 "Krinkov"; DE m56 ; KJW Beretta p92

PRAVILA AIRSOFTA Empty
ObjavljaNaslov sporočila: PRAVILA AIRSOFTA   PRAVILA AIRSOFTA EmptyTor 15 Dec - 15:59:35

Splošno

AirSoft je adrenalinski šport. Združuje več različnih
vojaških tehnik, orientacije, timskega dela ter sodelovanja. Ni pa samo
šport, je tudi rekreacija po napornem tednu, ali druženje z dobrimi
kolegi v naravi.

Airsoft puške so replike pravega orožja in
streljajo 6mm kroglice. AirSoft replik je več vrst: najbolj razširjene
električne, plinske in vzmetne (večinoma replike "sniper" pušk).

Efektiven
domet imajo v povprečju nekje do 50m z 0.20g kroglicami. Kroglice,
katere se uporabljajo kot naboji, ne poškodujejo človeške kože tako kot
pri paintballu. Za seboj ne pušcajo nobenih markacij zato se pri
airsoftu držimo pravila priznavanja zadetkov oz. poštene igre.

Vso realističnost in simulacijo vojske dopolnjujejo replike, uniforme ter scenariji katere igramo.

Med
paintballom in airsoftom je kar nekaj podobnosti, le da tukaj več časa
posvetimo pravilnim taktičnim premikom, opazovanju, timskemu
sodelovanju, pa tudi natančnost in zanesljivost airsoft orožja je
neprimerljivo boljša kot pri paintballu.


Airsoft - pravila igre

Airsoft je zamišljen kot zabavna igra. Pravila so zasnovana, ne z namenom omejevati igralce, temveč za njihovo lastno varnost in zaščito ter užitek ob pošteni igri.

Omejitve moči replik

Posebno pravilo za CQB spopade
Z replikami podpornega orožja ter z ostrostrelskimi replikami lahko v CQB spopadih streljamo le ven iz objekta ali pa v objekt, vendar je potrebno biti zelo pazljiv na minimalno dovoljeno razdaljo.

Najmanjša dovoljena razdalja za strel

* Najmanjša razdalja s katere je dovoljeno streljati je 10 m.
* Z replikami katerih izhodna hitrost presega 400 fps z .2 gramsko kroglico, je prepovedano streljanje na razdaljah manjših od 20 m.
* Z replikami katerih izhodna hitrost presega 500 fps z .2 gramsko kroglico je, prepovedano streljanje na razdaljah manjših od 30 m.

Obvezna osebna zaščita

* Uporaba zaščitnih očal je obvezna od začetka do konca spopada spopada. Zaščitna očala, morajo ustrezati standardu ANSI. Očala se lahko snamejo šele, ko so vse replike varno pospravljene v avtomobile in torbe.
* Uporaba "full face protection-a" (maska ali balaclava) ni obvezna, je pa priporočljiva. Za poškodbe, ki so nastale zaradi neuporabe "full face protection-a" je odgovoren igralec sam.

Zadetki in "respawn"

Zadetki:

* Zadetek kamorkoli v telo ali v opremo na njem (deli uniforme, nahrbtnikov, torb, pokrival) se šteje za zadetek.
* Zadetek v repliko je t.i. "gun shot" in izloči iz boja repliko orožja. Igralec lahko nadaljuje igro z repliko sekundarnega orožja ali pa se proglasi za zadetega.
* Zadetek v katerikoli kos opreme, ki ni na telesu (npr. nahrbtnik, ki leži na tleh kot zaklon) se ne šteje za zadetek.
* Odboji metkov "ricochet" se ne štejejo za zadetek.
* T.i. "friendly fire", se šteje za zadetek.
* Po zadetku, se igralec ne sme ozirati, iz kje je zadetek prejel ali oprezati za nasprotnikom.

* Če scenarij vsebuje elemente presenečenja (mine, potezne eksplozive, pirotehnična sredstva ) velja za zadetek naslednje: izločen je tisti igralec, ki mino sproži in vsi tisti, ki se jih ta igralec lahko dotakne oz. so v njegovi neposredni bližini (cca 2m). Igralec, ki je eksplozivno telo sprožil določi, kdo je izločen in kdo ne. Igralec, ki je izločen zaradi ''eksplozije'' pirotehničnega sredstva mora počakati pri eksplozivnem sredstvu, da zgori do konca oz. prepreči morebitno širjenje ognja in nastanek požara.

* Pravilo "silent kill": Če igralca zalotimo nepripravljenega ali ga presenetimo na bližje kot 5m, uporabimo t.i. "silent kill". "Silent kill" je mogoč tudi takrat, kadar obstaja velika verjetnost, da bi igralca s strelom poškodovali(če igralcu pridemo za hrbet z razdalje do 10m ter vanj merimo s puško ko se obrne in nas opazi). Takrat se ga dotaknemo ali mu s kretnjo signaliziramo da je izločen. S silent killom izločeni igralec v nobenem primeru ne sme izdati svojega položaja. Če v okolici ni nikogar se brez besed umakne iz terena, v nasprotnem primeru pa se tiho vsede na tla ter vsaj 5minut pri miru čaka.
* "Silent kill" ne velja:

* če nimamo direktne linije strela (za voglom).

"respawn" - ponovna oživitev

* Pravilo respawna se vedno določi pred začetkom igre. Ponavadi ga določi scenaropisec. Poznamo respawn na statični točki (mash) , respawn z medicom, respawn z umikom od mesta zadetka.

* V primeru zadetka igralec zavpije "HIT!", dvigne roko in:
* Če je teren prazen, zadeti igralec po najhitrejši možni poti zapusti prizorišče boja z dvignjenimi rokami.
* Če se zadeti igralec nahaja v območju intenzivnega boja, se zato, da ne ovira igre, pa oznanitvi zadetka uleže na tla in po potrebi še naprej vpije "Hit!". Ko je teren prazen po najbližji možni poti zapusti teren z dvignjenimi rokami. Nikakor pa ne gre skozi nasprotnikove položaje.
* Ko je igralec izločen, se ne smo pogovarjati z nikomer, edino kar lahko pove je "Hit!".
* Zadeti igralec živim igralcem ne sme posojati opreme.

* Variacije respwna (ponovne oživitve), ki se določijo na začetku igre
* Pravilo "ena igra - eno življenje": ob zadetku igralec na zgoraj opisani način zapusti prizorišče igre in počaka, da je igre konec na mestu, ki je daleč izven boja.
* Pravila Medic-ov: Medic Rules:
* Namesto, da zapusti igro se zadeti igralec uleže na tla, kjer je bil zadet in zavpije "MEDIC!" in počaka, da ga teamski medic pozdravi.
* Ranjeni igralec ne strelja in ne govori.
* Če medic ranjenega igralca ne reši po 2 min. (natančen čas se lahko določi vsakič posebej pred začetkom igre), se igralec šteje za mrtvega.
* Naslednji zadetek igralca izloči iz igre ali pa ga pošlje na "Mash" (glej pravilo Mash-a"
* Pravila "Mash-a": po zadetku se igralec proglasi za mrtvega in na prej opisani način zapusti bojišče ter odide na "Mash". To je v naprej določen prostor, kjer se po določenem, na začetku dogovorjenem času, ponovno oživi in vključi v igro.

* Če igralec hodi "mrtev" po igrišču, sam odgovarja za morebitne zadetke navzkrižnega ognja. Strogo prepovedano je "skrivanje" za izločenimi igralci.
* Če igralec zaradi bližine nasprotnika ne more ponovno oživeti, je dolžen sam poiskati primerno mesto, vsaj 40m stran od nasprotnika.

Skrivanje za "mrtvimi" soigralci ni dovoljeno! Nepriznavanje zadetkov se šteje med najhujše kršitve pravil v airsoftu! Zaradi pogoste tovrstne kršitve lahko klub posameznega člana izloči!

Če o zadetku nisi prepričan: Ko meniš, da si bil zadet, to poveš in greš iz igre. Včasih je zelo težko vedeti ali si bil zadet ali ne. Pa vendar, če je nekdo izstrelil cel rafal vate, ti pa nisi imel pred seboj ničesar drugega kot le redko grmovje ali travi si po vsej verjetnosti bil zadet. Če pa nisi ravno prepričan ali si bil zadet ali si se nabodel na vejico ipd. (pogosto pri "single shot-ih" iz sniperskega orožja), malo obmiruješ in počakaš ali boš ponovno po ognjem, da se prepričaš o zadetku.

Pirotehnika

* Granate z barvo niso dovoljene.
* Solzivec ni dovoljen.
* Dimne bombe so dovoljene.
* Petarde, Bangi, Flash-bangi in BB granate so dovoljene.
* Vsa pirotehnična sredstva morajo biti potrjena pred igro in z njihovim dejstvom seznanjeni vsi igralci.[i]
Nazaj na vrh Go down
 
PRAVILA AIRSOFTA
Nazaj na vrh 
Stran 1 od 1
 Similar topics
-
» Pravila uporabe in obrazložitev funkcije te sekcije

Permissions in this forum:Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Airsoft Društvo ŽELVE :: FAQ-
Pojdi na: