Tud tukej bi se lahko razpisou na dolgo in široko glede na izkušnje iz preteklosti, pa se ne bom.. Od zdej naprej se tega držimo vsi.
Pravilo "silent kill": Če igralca zalotimo nepripravljenega ali ga presenetimo na bližje kot 5m, uporabimo t.i. "silent kill".
TO POMENI:
- primer: Nekdo je skrit v visoki travi in leži nepremično. Mimo pridem jaz, gledam v totalno drugo smer in skritega sploh ne opazim. V tem primeru on lahko uporabi silent kill, pri katerem mi samo s kretnjo oz. minimalnimi šumi(njegova izbira, biti pa mora seveda dovolj razločno da jaz razumem) signalizira da sem ven iz igre. Pri tem NE sprašujem vprašanj, se ne derem oz. povzročam nepotrebnega hrupa oz. kretenj ki bi moji ekipi na kakršn koli način sporočile da sem mrtev. Pravilno ravnanje je da se na "mestu zločina" usedem na tla in mirno počakam od 5-10minut(če se igralec ki te je ubil odloči za premik, se takoj ko gre stran in ni nevarnosti da ga izdaš premakneš na spawn. )
Tudi v primeru igre z MEDICOM se NE dereš ampak isto počakaš, potem pa kličeš.
V NOBENEM PRIMERU igralca ne izdaš ko je zadan silent kill. Vse razprtije in dileme se rešujejo po končani akciji.
- "Silent kill" je mogoč tudi takrat, kadar obstaja velika verjetnost, da bi igralca s strelom poškodovali(če igralcu pridemo za hrbet z razdalje DO MAX 10m ter vanj merimo s puško ko se obrne in nas opazi). Takrat se ga dotaknemo ali mu s kretnjo signaliziramo da je izločen. S silent killom izločeni igralec v nobenem primeru ne sme izdati svojega položaja. Če v okolici ni nikogar se brez besed umakne iz terena, v nasprotnem primeru pa se tiho usede na tla ter vsaj 5minut pri miru čaka.
"Silent kill" NE velja:
* če nimamo direktne linije strela (za vogalom)
* če se z nasprotnikom gledaš iz oči v oči
vsa morebitna vprašanja ali situacije ki jih mogoče nisem zajel lahko sledijo spodaj, pa jih bomo predebatiral.